تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

چگونه در خانه گيفت عروسي درست كنيم ؟ باغ تالار عروسي شمس العماره :  گيفت عروسي به عنوان يادبودهاي مي باشند كه در مراسم عروسي و عقد به مهمانها داده مي شود و در واقع نشانگر شادي عروسي و داماد مي باشد. اگر شما هم دوست داريد مي توانيد خودتان گيفت عروسي در منزل آماده كنيد و به مهمان هاي خود هديه بدهيد.

نگاهي به تاريخچه گيفت عروسي

از زمان هاي قديم در اروپا در مراسم هاي عروسي به مهمان ها هديه مي دادند كه به صورت جعبه هاي كوچك از جنس سنگ هاي گران بها و كريستال بود و درون آن ها حبه هاي قندي مي گذارند كه نشانه هاي از مكنت و اموال و سلطنت بوده است. مردم آن دوران اينگونه اعتقاد داشتند كه قند داراي خواص درماني بسيار است و همچنين قيمت تالار عروسي زيادي داشت.
با تدريج با گذشت زمان درون جعبه ها مواردي ديگري مثل مغز بادام اضافه شد و مغزها نيز در كنار قندها نمادي از شيريني و تلخي در زندگي بودند. پس از اينكه قند نيز با كاهش قيمت روبرو شد مردم نيز از در سراسر دنيا از گيفت استفاده مي كردند به طوري كه امروزه مي توانيد گيفت هاي عروسي را ببينيد كه از نقل و نبات استفاده مي شود.

چگونه در خانه گيفت عروسي درست كنيم

چگونه در خانه گيفت عروسي درست كنيم

نمونه هاي مختلف گيفت عروسي

با توجه به ميزان بودجه عروس و داماد گيفت هاي عروسي مدلهاي مختلفي داشته اند. اگر بخواهيم به صورت سنتي از گيفت ها استفاده كنيد مي توان نقل و نبات را در نظر گرفت ولي اين روزها هديه هاي مدرن ديگري نيز اضافه شده اند. در فصل هاي مختلف مي توان هديه هاي متفاوتي را در نظر گرفت و يا در گيفتها از اسامي عروس و داماد استفاده كرد. براي انتخاب گيفت عروسي مي توانيد از دسته بندي هاي زير استفاده نماييد:

  1. گيفت عروسي سنتي

گيفتهاي هستند كه به صورت جعبه هاي تزيئني مي باشند و درون آنها هديه هاي كوچكي به عنوان يادبود در نظر گرفته مي شود.

۲) گيفت عروسي خانگي

اين نوع گيفتها شامل عروسكهاي عروس و داماد مي باشند البته هر عروسك ديگر نيز مي توان استفاده كرد و با كله قندهاي كوچك و دسته گلهاي زيبا كوچك تزئين شده اند و گاهي پرنده هاي مصنوعي نيز در آنها استفاده مي شود.

۳) گيفت هاي عروسي مناسبتي

اين نوع گيفت ها به عنوان نمادي از مراسم عروسي هستند. اگر مي خواهيد مراسم تان را در كنار دريا بگيريد بايد گيفت شما با قايق تزئين شده باشد و اگر مراسم تان در زمستان است مي تواند اين نوع گيفت جالب و زيبا باشد.

۴) گفت هاي عروسي فرهنگي

اين نوع گيفت ها به عنوان نشانه ي از فرهنگ شما هستند كه مي توانيد با خلاقيت خودتان آنها را درست كنيد.

چگونه در خانه گيفت عروسي درست كنيم ؟

۱) جعبه حروف

شما مي توانيد جعبه هاي فلزي كوچك را خريداري كنيد و درون آنها را با كلمه هاي عاشقانه پر نماييد و با روبانهاي ساتن يا پارچه ي آن ها را تزيئن كنيد. اين گزينه هم ساده است و هم سريعا اماده مي شود.

۲) كاكتوس

اگر مي خواهيد خاص باشيد كاكتوس هاي كوچك را تهيه كنيد و سپس روي آنها را تزئين نمايد. مي توانيد نام عروس و داماد را روي گيفت ها بچسبانيد.

۳) شيشه عسل

از شيشه هاي كوچك استفاده كنيد و درون آن ها را با اقلامي مثل اجيل پر نماييد و روي شيشه را تزيئن كنيد. تزئين شما بايد خلاقانه باشد.

۴) قوطي كبريت

كاغذهاي مخصوصي را خريداري نماييد و آنها را مانند يك كبريت درست نماييد. سپس روي هر كدام از قوطي هاي كه اماده كرده ايد نام عروس و داماد را بنويسيد.

۵) جعبه هاي كاغذي

اين جعبه ها هم مي توانند به صورت رنگارنگ يا خلاقانه باشد و قطعا مهمان هاي شما از ديدن آن ها خوشحال مي شوند.

۶) گل رز

اگر مي خواهيد احساس لطافت را به مشتريان خود بدهيد مي توانيد از گل هاي رز استفاده كنيد و درون جعبه هاي زيبا آن ها را قرار بدهيد و به مهمان هايتان تقديم نماييد. البته بايد در روز عروسي تان اين گل ها را اماده كنيد كه هيچ گونه اسيبي به گل ها نرسد و همچنان لطافت و زيبايي خود را داشته باشند.

۷) گيفت هاي شبيه تكه كيك

چگونه در خانه گيفت عروسي درست كنيم : يكي از جديدترين مدل هاي گيفت ها مي باشد كه عروس و دامادها به آنها علاقه زيادي نيز داشته اند. اين گيفتها به صورت جعبه هاي كوچك مي باشند كه مي توانيد درون آن ها اشيا كوچكي را قرار بدهيد و مهمان هاي شما نيز قطعا از چنين هديه هاي خوشحال مي شوند.

بهتر است بدانيد ساختن گيفت هميشه ملزم اين نيست كه شما هزينه هاي زيادي را براي آن صرف نماييد و به سادگي با كمي خلاقيت و وسايل مي توانيد بهترين گيفت ها را بسازيد و در مراسم خود به مهمان ها هديه بدهيد و آن ها را خوشحال كنيد.

باغ تالار عروسي لوكس شمس العماره همراه شما براي برگزاري مراسم لوكس و لاكچري مي باشد.

https://talarshams.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۰۶:۳۹ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی