تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

كانكس فست فود سيار , قيمت انواع كانكس فست فود دست دوم در طرح هاي و نماهاي مختلف , طراحي و ساخت انواع كانكس فست فود سيار با استحكام بالا : كانكس فست فود سيار يكي ديگر از محصولات توليدي مجموعه ي ما است كه بايد در طراحي و ساخت آن از مرغوبترين مصالح استفاده شود و همچنين طراحي داخلي و بيروني آن بايد به گونه اي باشد كه فرد با ديدن آن متوجه كاربرد كانكس شود .

كانكس فست فود سيار

كانكس فست فود سيار

ساخت كانكس فست فود سيار

كانكس فست فود سيار همان گانكس فست فود است منتها با اين تفاوت كه در اين نوع از كانكس دو قسمت مهم در ساخت آن اجرا مي شود كه اول شاسي و دوم چرخ هاي آن است كه سبب مي شوند تغييرات لازم بر روي كانكس مورد نظر انجام گيرد . در ساخت و طراحي اين دسته از كانكس ها از عيار آهني بالا , و تير آهن هاي بادوام و مقاوم استفاده شده است كه شاسي اين نوع از كانكس ها از جنس گالوانيزه بوده به همين دليل در برابر هر گونه عوامل داخلي و خارجي اعم از رطوبت و آب از مقاومت بالاتري برخوردار است و اين امر سبب مي شود كه كانكس مورد نظر از پوسيدگي در امان باشد .

جهت اطلاعات بروز ليست قيمت هاي ايرانا سازه را مشاهده كنيد : قيمت كانكس

انواع كانكس فست فود سيار

  • كانكس غذاخوري سيار
  • كانكس كترينگ سيار
  • كانكس كباب پزي سيار
  • كانكس اغذيه فروشي سيار
  • كانكس بستني فروشي سيار
  • و ..

در طراحي اين نوع از كانكس ها از چرخ ها و لاستيك هاي بادوامي استفاده شده است كه سبب به حركت در آمدن اين كانكس ها مي شود . اگر به هر دليلي اين دسته از كانكس ها به صورت ثابت در يك مكان باقي بمانند لاستيك هاي چرخ ها هيچ گونه آسبي نمي بينند زيرا بادوام هستند .

مزاياي كانكس فست فود سيار

  • مجهز به سيستم تهويه مناسب و با كيفيتي بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , زمين لرزه و ..
  • مجهز به درب و پنجره ي مناسب با نوع كانكس ها
  • قابليت تعمير و استفاده ي مجدد
  • مجهز به سيستم لوله كشي
  • مجهز به سيم كشي برق با ايمني بالا
  • وزن مناسب و سبك
  • قابل جابه جايي كم هزينه و آسان
  • عايق مناسب سرما , گرما و ..
  • هزينه ي مناسب
  • و ..

جابه جايي و انتقال كانكس فست فود سيار

اين نوع از كانكس ها همانگونه كه از نامشان پيداست سيار هستند و چرخدار بودن اين كانكس ها يكي از مهمترين مزيت هاي آن ها محسوب مي شود زيرا به آساني مي توان آن ها را در صورت تغيير مكان جابه جا كرد . اين دسته از كانكس ها براي اينكه به مكان دلخواه مشتريان عزيز برده شوند از طريق كاميون هاي كششي به آساني با يك يدك كش حمل مي شوند و به مكان دلخواه برده مي شوند و در آنجا نصب مي گردند . اين امر سبب شده است كه هزين ي جابه جايي و انتقال اين دسته از كنكس ها به نسبت ديگر كانكس ها كمتر باشد .

قيمت كانكس فست فود سيار

كانكس هاي سيار نسبت به ديگر كانكس هاي فست فود هزينه ي بيشتري دارند زيرا در كاربرد آن از شاسي و چرخ استفاده شده است كه سب مي شود هزينه ي اين كانكس با ديگر كانكس ها فرق داشته باشد و از همه مهمتر اين كه اندازه و ابعاد كانس و همچنين مواد اوليه استفاده شده در كانكس ها ممكن است با ديگري فرق داشته باشد كه يقينا در قيمت آن ها تاثير دارد .

جهت كسب اطلاعات بيشتر و سفارش كانكس فست فود سيار با كارشناسان فروش مجموعه كانكس سازي ايرانا سازه تماس حاصل نماييد .

كانكس فست فود سيار طرح جديد

كانكس فست فود سيار طرح جديد

طرح سفيد كانكس فست فود

طرح سفيد كانكس فست فود

كانكس فست فود سيار شيك و مدرن

كانكس فست فود سيار شيك و مدرن

https://iranasazeh.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۹ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۲:۰۷ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی