تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

كانتينر ايرانا سازه (iranasazeh container)

كانتينر ها كاربردهاي زيادي دارند كه كار حمل و نقل را آسان كرده اند از جمله از آن ها مي توان در حمل و نقل هاي هوايي , زميني , دريايي استفاده كرد كه به دليل وسيع بودن كارايي و كاربردي كه دارند امروزه تقاضا براي خريد و استفاده از آن ها بيشتر شده است . كانتينر ها در ابعاد مختلف طراحي و ساخته مي شوند كه يك مزيت ويژه براي آن ها محسوب مي شود . تقريبا طول استاندارد براي يك كانتينر ۶ الي ۱۲ متر مي باشد كه در ۲۰ فونت , ۴۰ فوت و يا ۴۵ و .. هستند .

كانتينر

كانتينر

كانتينر ها مي توانند به وسيله ي قطار يا هواپيما و كشتي حمل شوند . اگر حمل و نقل به وسيله ي يك كانتينر انجام شود به آن نوع از حمل و نقل كانتريزيشن گفته مي شود . كانتينر هايي كه وظيفه ي حمل و نقل كالا را بر عهده دارند به عبارتي يك ايستگاه چندگانه محسوب مي شوند يعني به عبارتي اين نوع از ايستگاه ها روش هاي حمل و نقل را از روشي به روش ديگر تغيير مي دهند . بيشترين ارتباط كانتينر ها با كالاهاي تجاري و بازرگاني است . به وسيله ي كانكس ايرانا سازه مي توان كالاهاي مختلف را از كشوري به كشور ديگر يا از شهري به شهر ديگر حمل كرد .

مهمترين دلايل استفاده از كانتينر

حفاظت از بار و كالا در برابر آفتاب , رطوبت و ..

تخليه و بارگيري آسان و راحت از طريق كانتينر

جابه جايي و انتقال آسان كانتينر ها در جاها و محوطه هاي بزرگ مانند بنادر

حفاظت از كالاها و بار در برابر سرقت سارقان و افراد سودجو

حمل زياد بار و اساس و يك جا حمل كردن بار و كالا به وسيله ي كانتينرها

چك كردن آسان كالا و شمارش راحت بار در بنادر و گمرك

و …

اندازه هاي غيراستاندارد براي يك كانتينر

كانتينر در اندازه هاي بسيار كوچك

كانتينر هاي ۵۳ فوتي

كانتينر ۶۰ فوت

كانتينر ۴۸

انواع كانتينر

كانتينر يخچالي

از اين نوع از كانتينر ها بيشتر براي حمل و نقل كالاها و موادي كه نياز به ماندن در جاي خنك را دارند استفاده مي شود مواد غذايي چون گوشت , لبنيات , ميوه ها و .. زيرا اين دسته از مواد در دماي پايين زود فاسد مي شوند .

كانتينر روباز ( كانتينر سرباز )

اين دسته از كانتينر ها بدون سقف هستند و به جاي استفاده از سقف در آن ها از پارچه هاي برزنتي استفاده شده است زير اين نوع از پارچه ها ضخيم هستند و براي كشيدن روي كالاها مورد استفاده قرار مي گيرند در ضمن از اين نوع از كانتينر ها براي حمل كالاهايي استفاده مي شود كه داراي ارتفاع زياد باشند .

كانتينر تانكري

كانتينرهاي تانكري جز كانتينرهاي استاندارد به شمار مي روند از اين نوع از كانتنرها بيشتر براي حمل و نقل مايعات استفاده مي شود .

كانتينر حرارتي

كانتينر حرارتي بر عكس كانتينر يخچالي براي حمل و نقل موادي از آن ها استفاده مي شود كه نياز به ماندن در دماي پايين تر را دارند يعني به عبارتي نيزا به حرارت و گرما در آن ها بيشتر است . دماهاي داخل اين نوع از كانتينرها با سيستم هاي حرفه اي تنظيم شده است .

كانتينر عايق دار

بعضي از كالاها و محصولات نياز به عايق بودن دارند و براي جابه جايي و حمل كالا در شرايط متفاوت و خشن بر روي كشتي ها عايق بندي مي شوند .

كانتينر تهويه دار

اين دسته از كانتينر ها كاربردهاي متنوع و زيادي را دارند از جمله براي حمل و نقل كالاهايي از آن ها استفاده مي شود كه نياز به هواي تازه دارند و بايد دايما هوا در حال تهويه باشد تا كالا و موادي كه داخل كانتينر حمل مي شود هيچ نوع آسيبي نبيند .

كانتينر حمل گاز

از اين كانتينرها همانگونه كه از نامشان نيز پيداست براي انتقال دادن گازهاي فشرده از مكاني به مكان ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد .

كانتينر دست دوم

در برخي از موارد مشتريان و خريداران كانتينرها تمايل به خريد كانتينر نو را ندارند و براي كار كوتاه مدت خود نمي خواهند هزينه ي زيادي را صرف كنند به همين علت به دنبال خريد كانتينر هاي دست دوم هستند . بايد در خريد كانتينرهاي دست دوم دقت كنند زيرا كانتينرها كاركردهاي زيادي دارند . امكان  دارد كه اين كانتينر ها اگر با دقت مورد تعمير قرار نگرته باشند داراي معايبي باشند . متخصصين و مهندسين مجموعه شركت ايرانا سازه بعد از خريد كانتينر از مشتري اقدام به تعمير و بازسازي اين نوع از كاتنتينر ها مي كنند و آن ها را با عنوان كانتينر دست دوم به مشتريان متقضي خريد اين نوع از كانتينر ها به فروش مي رسانند .

جهت كسب اطلاعات بيشتر و خريد كانتينر , كانتينر دست دوم , اطلاع از قيمت كانتينر , خريد كانتينر , فروش كانتينر با كارشناسان فروش و مشاوران شركت كانكس سازي ايراناسازه در تماس باشيد .

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۲۷:۰۱ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی