تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
|
برگزاري ايونت , اجراي ايونت , برگزار كننده ايونت , برگزاري رويداد : برگزاري ايونت يا برپايي يك رويداد مي تواند راهي باشد كه نظر مشتريان جديد را جلب كرد و همچنين سبب شد تا رابطه ي كه با مشتريان گذشته داشته ايد تحكيم شود. در ادامه با گروه تشريفاتي شب آرا نور همراه باشيد… حال يك رويداد مي تواند شامل يك كنفرانس براي مديران مرتبط ، مهماني براي بهترين مشتريان و … باشد كه در نهايت سبب مي شود كسب و كار مطرح شود. گاهي برگزاري ايونت و رويداد سبب مي شود كه ما دچار استرس و اضطراب شويم ولي اگر بتوان در قسمت هاي مختلف همكاري هاي لازمي را برقرار كرد قطعا خواهيم توانست بهترين رويداد را برگزار نماييم. براي اينكه بتوان ايونتي كه خلق مي كنيد تاثيربيشتري داشته باشد نياز است كه در همان اول پروژه پروموشن و سمپلينگ برقرار باشد به بياني ساده منظور در دستور كار قرار دادن برقراري و ايجاد ارتباطي مثبت و ماندگار در ذهن مصرف كننده مي باشد. البته اينكار بايد توسط برگزار كننده ايونت و افرادي انجام شود كه آموزش ديده اند و داراي تجربه و تبحر كافي در اين زمينه باشند. فهرست مطالب [نمايش فهرست] انواع برگزاري ايونت و برگزار كننده ايونتبرگزاري ايونت به عنوان يك شاخه اصلي و مرجع است كه مي توان بقيه فعاليت هاي فروش را به عنوان زير شاخه هاي براي آن دانست:
نكات مهم برگزاري ايونت , اجراي ايونت , برگزار كننده ايونت1) هدف برگزاري ايونت را تعريف كنيدپيش از اينكه بخواهيد اقدامي را انجام بدهيد بايد هدفتان را مشخص كنيد و براي رسيدن به هدف تان بايد راهكارهاي اساسي را تعيين نماييد. هدفتان چيست؟ مي خواهيد معروف شويد يا رسانه هاي منطقه ي را جلب كنيد و …. 2) حوزه فعاليت برگزاري رويدادشما بايد مشخص كنيد كه حوزه فعاليت رويداد شما چيست.سعي كنيد با تجربه هاي كه داريد اين مقياس را تعيين نماييد. در صورتي كه شما براي نخسين بار مي خواهيد ايونت را برگزار نماييد نيازي نيست يك كنفرانس براي صد نفر در يك تالار بزرگ بگيريد مي توانيد با يك وركشاپ يك ساعته در دفتر كارتان به هدفتان برسيد.مراسم شما مي تواند همراه با سخنراني ، فعاليت هاي سرگرم كننده يا …. باشد. 3) براي دعوت مخاطبان خود از برگزاري ايونت استفاده نماييدزماني كه شما هدف و حوزه فعاليتتان را تعيين كرده ايد مي توانيد براي خودتان مشخص كنيد كه چه كساني مخاطبان شما هستند.ايوند جز ابزارهاي است كه خوش دستي و راحت بودن شما را همراه خواهد داشت و براي ثبت نام شركت كنندگان نيز امكاناتي را به همراه خواهد داشت. 4)زمان بندي صحيح برگزاري ايونتاگر مي خواهيد موفق شويد بايد بتوانيد زمان بندي رويداد خود را به خوبي انجام بدهيد. تعطيلات و مناسب هاي ساليانه را بايد در نظر بگيريد چون ممكن است اين موارد تداخلي با رويداد شما داشته باشند كه مي توانيد حتي از اين تداخل استفاده نماييد. 5) انتخاب برگزار كننده ايونتبايد براي خودتان مشخص كنيد كه چه كسي قرار است مراسم شما را برگزار كند . برگزار كننده ايونت مي تواند خود شما يا كاركنان ارشد شما باشد . برگزار كننده ايونت بايد توانايي اين را داشته باشد مسائل كلي و جزئي را مديريت كند و براي رسيدن به نتيجه ديگران نيز به او كمك كند. زماني كه برگزار كننده ايونت از وظايف خود آگاه باشد مي تواند رويداد و مراسم تان را بدون هيچ مشكلي برگزار كند. 6) پيش بيني هاي لازم را انجام بدهيدقبل از اينكه برگزاري ايونت انجام شود بايد همه ي اعضا كنار يكديگر جمع شوند و همه ي مراسم را پيش بيني كنند.مي توان تصويرسازي كاملي صورت بگيرد تا هر كسي از وظيفه ي خود تصويري دقيق داشته باشد و همچنين به اين وسيله مي توان تخمين زده شود كه در هر قسمتي چه ميزان نيروي انساني نياز است. 7) براي مديريت كارها مي توانيد از تسكولو استفاده نماييدپس از اينكه مراحل قبلي را انجام داده ايد حالا خواهيد توانست در تسكولو يك پروژه براي ايونت تان بسازيد. سعي كنيد پروژه را به بخش هاي كوچكتري تقسيم نماييد.مشخص كنيد كه انجام هر قسمت بايد توسط چه كساني صورت بگيريد.براي هر قسمت زمان پاياني را نيز در نظر بگيريد. 8) بودجه ايونت را تنظيم نماييددر اين مرحله وقتي شما رويداد را به صورت دقيقي بررسي كرده باشيد قطعا متوجه مي شويد كه مخارج آشكار و پنهان كدام هستند و اگر نياز به مخارج زيادتري باشد كه از دسترس شما بيرون است مي توانيد به تامين منبع هاي ديگري فكر كنيد.شما با توجه به نوع ايونت خود مي توانيد از شركتي ديگر ، اسپانسر و … براي تامين هزينه هايتان استفاده نماييد. 9) يك نقشه كسب و كار تهيه نماييدطرح كسب و كار شما با توجه به نوع رويدادي كه شما مي خواهيد برگزار نماييد مي تواند شامل ارسال نامه ، ايميل ،ثبت نام و … باشد.رسانه هاي محلي براي اينكه ديگران را آگاه كنيد بسيار ضروري مي باشند. سعي كنيد توجه رسانه هاي اينترنتي و گزارشگران را جلب نماييد تا آنها نسبت به اين رويداد جلب نماييد تا گزارشي مرتبط با اين ايونت را تهيه نمايند. به صورت رسمي از آنها دعوت كنيد تا مراسم شما را پوشش بدهند.عمومي كردن جزئيات اين رويداد مي تواند منجر به اين شود كه براي كسب و كار شما تبليغ دهان به دهان صورت بگيرد. 10) ايجاد سر و صدااگر مي خواهيد مخاطبان خود را بشناسيد مي توانيد از شبكه هاي اجتماعي كمك بگيريد و در رابطه با رويدادي كه داريد در آنها مطالبي را منتشر نماييد. پس از اينكه مراسمتان را نيز اجرا كرديد تصاوير و اطلاعاتي در اين باره در اين شبكه ها به اشتراك بگذاريد و به ديگران مراحل آماده سازي را نشان بدهيد. شما مي توانيد از اين طريق به جلب مشتري بپزدازيد.بالا نگه داشتن انرژي رسانه هاي اجتماعي بسيار به شما كمك خواهد كرد و بهتر است در طول برگزاري ايونت شما محتويات مرتبط و خبرهاي در مورد مراسم را نيز نشر دهيد. 11) بازار يابي را فراموش نكنيدبراي اينكه محصولات خود را به حاضران معرفي كنيد بايد راهي را پيدا نماييد. راه هاي مختلفي در اين رابطه وجود دارد كه مي تواند مشتريان را ترغيب كند تا از شما خريد كنند مثل كارت ويزيت، بن هاي تخفيف ، بروشورها ، اشانيتيون محصول ، كارت هديه و … 12) مثبت بودن را به ياد داشته باشيدبايدخودتان را براي روز رويداد آماده كنيد و فراموش نكنيد شما نمي توانيد تمام برنامه هاي ريزي هاي لازم را براي احتمالات انجام داده باشيد پس اگر اشتباهي به وقوع بپوست ، نگرش شما به عنوان اصلي ترين موضوع خواهد بود اگر نگرش مثبتي را بكار بگيريد قطعا اين انرژي به مهمان هاي شما منتقل مي شود مثلا اگر صندلي براي نشستن براي آنها كم باشد آنها ناراحت نشوند.سعي كنيد هر اشتباهي را كه بدون پيش بيني شما برايتان اتفاق مي افتد را به عنوان درسي براي اينده به شمار بياوريد و از آن تجربه كسب كنيد. 13) پيگير باشيدزماني كه رويداد به پايان رسيده است به اين معنا نيست كه كارتان تمام شده است. در واقع اين شروع كار شماست.از همه ي افرادي كه در مراسم تان حضور داشته اند به گونه ي تشكر كنيد مي توانيد بن تخفيف به آنها بدهيد و … براي خودتان تخمين بزنيد كه چقدر به هدف تان رسيده ايد و چقدر سبب جذب مشتري شده ايد؟ چند نفر از افراد حاضر در ايونت در ماه هاي بعدي از شما خريد كرده ايد؟ سعي كنيد با ملاك هاي كه داريد سبب پيشرفت خودتان شويد.پس از مدتي مي بينيد كه اين رويدادها چقدر در كسب و كارتان براي شما مفيد بوده اند. پس از اينكه شما نسبت به راهكارها و نكات آگاهي كاملي داشته باشيد بايد اقدام كنيد و كسب و كارتان را به ديگران معرفي نماييد. برگزاري ايونت موفق چه ويژگي هاي داشته است؟بايد بدانيد كه يك ايونت چه بزرگ باشد و چه كوچك ، بلكه هدفي را دنبال خواهد كرد كه براي رسيدن به آن هدف طراحي شده است.برگزاري ايونت بايد به عنوان يكي از اجزاي اصلي راهبرد بازاريابي سازمان شما به شمار بيايد. شما مي توانيد در ايونتهايتان كمك هاي مالي را نيز جمع آوري كنيد و البته خدمت هاي جديدي از سازمانتان را معرفي نماييد و با ذينفعان سازمان ارتباط حضوري داشته باشيد و حتي گاهي از آنها بازخورد را دريافت نماييد. شما كافي است براي برگزاري ايونت موفق ، تمامي مراحلي را كه در ادامه گفته شده شامل مرحله قبل از برگزاري ايونت ، در زمان برگزاري ايونت ، پس از ايونت را انجام بدهيد. دقت كنيد كه برگزار كردن يك ايونت خيلي كار ساده و راحتي نيست ولي اگر شما بتوانيد تمامي مراحلي را به خوبي بشناسيد و تقريبا همه چيز را پيش بيني كنيد چيزي از قلم نخواهد افتاد و شما موفق مي شويد كه برگزاري ايونت تان را بدون هيچ مشكلي برگزار نماييد . اجاره باغ براي عروسي
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |