تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

كفش عروس , در انتخاب كفش عروسي چه نكاتي را بايد رعايت كنيم

كفش عروس , در انتخاب كفش عروسي چه نكاتي را بايد رعايت كنيم : يكي از برنامه هاي مهمي كه بايد پيش از برگزاري مراسم عروسي آن را انجام بدهيم خريد كفش عروسي است.

البته عروس خانم ها به علت اينكه استرس هاي زيادي در اين رابطه دارند ممكن است نتواند اين كار را به درستي انجام بدهند. انتخاب يك كفش خوب مي تواند در چگونگي راه رفتن شما در سالن عروسي موثر باشد. پس بهتر است هميشه كفشي را انتخاب كنيد كه نكات زير را داشته باشد:

كفش عروس , در انتخاب كفش عروسي چه نكاتي را بايد رعايت كنيم

1- كيفيت كفش عروس

شايد پيش خودتان بگوييد من اين كفش را فقط براي يك شب مي خواهم پس دوام و كيفيتش مهم نيست اما بايد بدانيد سخت در اشتباهيد .كفش عروسي شما بايد با دوام و مقاوم باشد همچنين درون كفش نيز سبك و نرم باشد تا شما به سادگي بتوانيد با آن راه برويد.

كفش عروسي

2- پاشنه مناسب

برخي از كفش ها بيش از حد پاشنه دارند. يك كفش مجلسي و شيك نيازي ندارد بيش از اندازه پاشنه داشته باشد ؛ پاشنه زيادي به پا آسيب مي زند. با اينكه شما فقط يك شب از اين كفش استفاده مي كنيد اما سلامت شما بسيار مهم است. پاشنه كفش نبايد سبب ايجاد مشكلي در راه رفتن شما در تشريفات عروسي شود آن هم در شبي كه همه توجه ها به شماست.

3- پيش از اينكه مراسم تان را برگزار كنيد كفشتان را امتحان نماييد

اگر مي خواهيد مطمئن شويد كه كفشي كه انتخاب كرده ايد راحت است آن را امتحان كنيد. روي فرش و كفپوش هاي نرم با آن راه برويد اين بهترين راه حل استو به شما كمك مي كند تا انتخاب بهتري داشته باشيد. بعد ازاينكه كفشتان را خريديد مي توانيد چند ساعتي با آن راه برويد تا پاهاي شما به آن عادت كند. پيشنهاد مي شود چند ماه قبل از برگزاري تشريفات عروسي كفش عروسيتان را بخريد.

 

اجاره باغ براي عروسي
برگزاري جشن تولد
برگزاري مراسم
برگزاري مراسم عروسي
تشريفات لاكچري
تشريفات لوكس
تشريفات عروسي
تشريفات مجالس
خدمات مجالس

4- انتخاب كفش متناسب براي استفاده هاي بعد از عروسي

معمولا كفش هاي عروسي قيمت هاي زيادي دارند پس مقرون به صرفه نيست كه تنها يك شب آن ها را بپوشيم. سعي كنيد كفشي را انتخاب كنيد كه در عين راحتي بتوانيد پس از برگزاري مراسم عروسي نيز از آن استفاده كنيد.

5- در زمان غروب كفش بخريد

شايد برايتان جالب باشد ولي بهتر است در زمان غروب كفش عروسيتان را بخريد چون پاها در اين ساعت بزرگ و متورم مي شوند و شما ميتوانيد خريد بهتري را داشته باشيد. در صبح پاها كوچكتر است و ممكن است خريد كفش در چنين زماني سبب شود تنگ و كوچك باشد و مشكلاتي در زمان راه رفتن براي شما پديد بياورد.

6- مي توانيد دو جفت كفش بخريد

اگر شما هم براي انتخاب كفش وسواسي هاي زيادي دارد و با كفش هاي پاشنه بلند نمي توانيد به راحتي راه برويد توصيه مي شود دو جفت كفش بخريد. براي آتليه يك كفش پاشنه بلند را انتخاب كنيد تا در عكس هايتان اين كفش ها ثبت شود و در زمان ورود به سالن از كفش هاي استفاده كنيد كه پاشنه كوچكتري دارند تا به راحتي بتوانيد با آنها راه برويد و به مهمانان خود خوش آمد بگوييد. اگر كفشي را بپوشيد كه راه رفتن با آن سخت است قطعا با مشكل روبرو خواهيد شد.

7- ست كردن كفش با لباس عروس

اگر لباس و كفش هايتان را با يكديگر بخريد قطعا راحت تر مي توانيد آنها را ست كنيد و كفش هاي را مي توانيد انتخاب كنيد كه با لباس شما ست هستند. اگر لباس عروستان فانتزي و كوتاه است مي توانيد از كفش هاي استفاده كنيد كه پاشنه كوتاه تري دارند و با لباستان هماهنگي بيشتري خواهد داشت.

8- تزئينات روي كفش عروس

يكي از نكات مهم زيبايي كفش هاي عروس است. معمولا كفش هاي كه بندهاي بلند دارند و به شكل ضربدري روي پا بسته مي شود زيبايي زيادتري دارند.يكي ديگر از مشخصه هاي زيبايي براي كفش هاي عروسي داشتن نگين است كه سبب مي شود در زمان برخورد نور به آنها جلوه ي زيباتري داشته باشد.

9- قرار دادن روزنامه در كفش عروس

اگر فكر مي كنيد كه اين كفش ها پاهايتان را اذيت مي كنيد مي توانيد از آب ليمو و روزنامه استفاده كنيد. بدين شكل كه مقداري روزنامه را با آب ليمو خيس كنيد و سپس در كفشتان بگذاريد. بعد تا صبح آن را به حال خود رها نماييد. صبح مي توانيد كفش هايتان را بپوشيد اين كار سبب مي شود تا ديگر پاي شما اذيت نشود.

برچسب ها: , , , , , , ,

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۵۰:۲۳ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی