تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

صنعت فا : در ميان انواع پمپ ها پمپ دوار دنده اي در واقع ساده ترين نوع پمپ مي باشد كه اين پمپ در دو نوع داخلي و خارجي ساخته مي شوند. سيال براي بيرون رانده شدن در اين نوع قيمت پمپ وكيوم ها، در فضاي بين دندانه ها حبس شده و سپس به بيرون فرستاده مي شود. نوع دندانه ها از Helical& Spur مي باشند. زيرا كه اين نوع موتور برق جريان آرام تري را برقرار مي كند. در امتداد شعاع از بالا به پايين دندانه در بعضي طرح ها سوراخ هايي وجود دارد كه ارتباط بين هر دو فضاي بين دنده مجاور را فراهم مي كند. در واقع اين عمل بيشتر براي اين است كه از افزايش فشار بيش از حد و اعمال بار زياد بر ياتاقانها ژنراتور جلوگيري شود. و هم اين كه به خاطر باي پاس كردن سيال از يك دنده به دنده بعدي است تا پمپ هاي دنده اي امكان پمپاژ سيال با ويسكوزيته هاي مختلف و با فشار ورودي متفاوت را داشته باشد.

در خريد ديزل ژنراتور سيستم جريان به آرامي و بدون ضربه (پالس) برقرار مي شود. نكته جالب درباره اين پمپ ها اين كه در حالت خشك هم مي توانند كار كنند زيرا كه اين پمپ ها در ليفتراك خود راه انداز هستند. و به خاطر داشتن دو جزء متحرك قابليت نگه داري و در مدار بودن بالايي را دارند و از همين رو هم در هر دو جهت نيز مي توانند كه كار كنند. در موتور ديزل هاي كوچك معمولا

پمپ آب

سرعت بين١٧۵٠ تا٣۴۵٠ دور در دقيقه است و اين سرعت معمولا براي پمپ هاي بزرگ تر و سيال چسبنده تر بسيار كاهش مي يابد .

قيمت تراكتور طوري طراحي شده اند كه بين دندانه و پوسته لقي بسيار كمي مي باشد، و از همين رو هم كنترل بر روي جريان سيال به سادگي صورت مي گيرد و شايد همين نكته مثبت است كه منجر شده تا از اين پمپ ها در انتقال دقيق سيالات حساس الكتروموتور و گران استفاده بيشتري شده باشد. با توجه به نوع سيال در واقع جنس قطعات گيربكس دنده اي هم انتخاب مي شود. و در بيشتر موارد جنس دنده ها از فولاد زنگ نزن است و جنس بوش ها و آب بند مكانيكي هم از جنس برنز انتخاب مي شود.

پمپ دوار پره اي (Vane)

معمولا اين كمپرسور ها را در چند نوع پره كشويي، پره پاندولي، پره بادام كي و پره قابل انعطاف مي سازند.

پمپ دوار Lobe

اين پمپ كه پمپ دوار Lobe نام گذاري شده است موتور جوش از دو محور ساخته شده است و يك پروانه داراي تعدادي برجستگي مشابه پمپ هاي دنده هاي به هر محور متصل شده است. در راه اندازي اين نوع پمپ در واقع وجود سيال در محفظه پمپ پنتاكس كار راه اندازي را تسهيل مي بخشد. بهتر است تا جهت جلوگيري از نشت گاز به درون سيستم تدابير لازم در موقع راه اندازي در زمان خاموش بودن پمپ صورت گيرد و مطابق دستورالعمل گاز هاي احتمالي سيستم تخليه شود. شايد جالب باشد تا بدانيد كه اين نوع پمپ لوارا ها هم عمل كردي مثل عملكرد پمپ هاي دنده اي را دارند اما با يك تفاوت كوچك و آن هم اين كه جريان سيال به آرامي جريان پميران هاي دنده اي نيست زيرا كه سيال در قطعات بزرگ تر به بيرون ارسال مي شود.

سيال در اين نوع سولار پمپ ها در اثر عامل خارجي مثل فشار هوا يا نيروي ثقل وارد پمپ مي شود و پس از اين كه وارد پمپ شود به جلو فرستاده مي شود. در واقع از اين پمپ بيشتر براي پمپاژ گستره وسيعي از سيالات چسبنده و محلول ها استفاده مي شود. از آن جايي كه در اين نوع پمپ  پدرولا ها لقي بيشتري بين پروانه وپوسته هست براي همين امكان همراه بودن مواد جامد با سيال نيز در اين نوع پمپ وكيوم ها وجود دارد.

پمپ دوار پيچي :

شكل اين نوع پمپ ها به طوري كه داراي يك، دو يا سه چرخ هستند و اين پمپ ها مانند چرخ گوشت بوده و به نحو مناسب درون پوسته ثابت قرار داده شده اند. دبي عبوري از پمپ در پمپ ابارا هاي دوار فقط تابع دور محور است و به بستگي فشار توليد شده ندارد. در واقع همين عامل باعث تمايز بين پمپ هاي دوار و پمپ هاي سانتريفوژ است كه اين دو نوع پمپ الكتروژن را از هم متمايز مي كند. معمولا در پمپ هاي دوار تلفات داخلي كه شامل نشتي ها مي باشد بالا است و از همين رو هم براي فشارهاي بالا اين پمپ ها مناسب نيستند زيرا كه در فشار هاي خيلي بالا كاربرد پمپ هاي رفت و آمدي پيستوني زياد است و از اين نوع پمپ اسپيكو استفاده مي شود.

با صرف نظر از نشتي سيال در اين نوع پمپ دبي عبوري تقريبا به شكل ثابت استو منحني مشخصه به شكل يك يك خط ثابت است اما با وجود نشتي سبب افزايش فشار به طرف دبي اين منحني كمي كمتر ميل مي كند. زماني كه ويسكوزيته سيال با افزايش روبه رو شود در اين صورت منجر به كاهش دبي عبوري مي شود و علت آن هم اين است كه سيال نمي تواند با سرعت كافي فضاي خالي شده داخل بوستر پمپ را پر كند. با افزايش ويسكوزيته قدرت پمپ نيز افزايش پيدا مي كند.

در قيمت پمپ هاي دنده اي رايج ترين پروانه مورد استفاده از نوع ساده است، اما در بسياري از پمپ وكيوم ها از انواع حلزوني و جناغي آن نيز استفاده مي شود. از سوي سازنده پمپ در واقع نوع پمپ انتخاب مي شود.

 

https://sanatfa.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۰۴:۲۷ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی