تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

كانكس دندانپزشكي , قيمت كانكس دندانپزشكي دست دوم , ايرانا سازه : داشتن بهداشت فردي و سلامت دهان و دندان امري ضروري است و هر فردي در زندگي خود بايد به آن اهميت دهد ولي با رعايت نكات بهداشتي باز هم نياز به توصيه ها و معاينه ي پزشك داريم . در مناطق محروم و عاري از امكانات دندانپزشكي رعايت سلامت دهان و دندان تا حدودي به فراموشي سپرده شده است و افراد از آن غافل مانده اند . مجموعه شركت ايرانا سازه كانكس دندان پزشكي را براي چنين مكان هايي طراحي كرده است تا نيازهاي افراد مناطق محروم از لحاظ دندان پزشكي تا حدودي رفع شود . در ادامه ي مطلب به ويژگي هاي اين سازه ي پيش ساخته مهم مي پردازيم .

كار كرد و ويژگي هاي كانكس دندانپزشكي

از اين سازه علاوه بر مناطق محروم و عاري از امكانات در مناطقي چون دانشگاه ها به عوان كلنيك دندانپزشكي , كارخانه جات و سازمان هاي اداري و همچنين در مسيرهاي بين راهي كه به عنوان يك كلنيك براي مسافران مي توانند خدمات عرضه كنند . اين نوع از كانكس ها از دو بخش اصلي تشكيل شده اند كه يكي اتاق معاينه پزشك است و اتاق ديگر مخصوص معاينه ي عمومي است .

كانكس دندانپزشكي

اكثرا كانكس هاي دندان پزشكي در ابعاد كوچك طراحي و توليد مي شوند زيرا در فضاهاي كوچك نيازي به صف ويزيت نيست اما اگر اين نوع از كانكس ها در مناطقي كه كمي بزرگتر هستند و جمعيت زيادي را در بردارند مي توان آن ها را در ابعاد بزرگ طراحي كرد و داخل آن اتاق انتظار و اتاق منشي نيز طراحي كرد و ساخت . داخل اين نوع از كانكس ها به دليل كوچك بودن فضا عاري از آبدارخانه است و نهايتا يك ميز كوچك پذيرايي داخل آن جاي داده شده است . معاينه ي پزشك داخل اين نوع از كانكس ها اكثرا محدود مي شود به پركردن دندان , عصب كشي و جرمگيري و .. و افرادي كه تشخيص داده مي شوند كه نياز به عمل هاي تخصصي دارند به بيمارستان ها ارجاع داده مي شوند .

مشخصه هاي فني كانكس دندانپزشكي

مهمترين اصول و نكاتي كه در يك كانكس دندانپزشكي بايد به آن توجه ويژه اي شود مقاومت و بادوام بودن سازه و نظافت آن است . چرا كه آلوه بودن محيط مي تواند بيماري را در افراد مراجعه كننده به بار آورد . سقف و ديوارهي اين دسته از كانكس ها از ساندويچ پانل ساخته شده است كه مقاومت بالايي را در برابر هر نوع شرايط جوي دارد . داخل كانكس يعني كف آن نيز از پي وي سي (pvc) ساخته شده است تا بتوان آن را با هر نوع شوينده اي شست .

قيمت كانكس دندانپزشكي دست دوم و نو

درب و پنجره اي اين سازه نيز از نوع دوجداره است كه از ورود هر نوع غبار و آلودگي به داخل جلوگيري كند . گر بخواهيم در صورت نياز كانكس را جابه جا كنيم بايد كف آن را از كف پوش هاي قابل شستشو و تخته هاي ضد آب طراحي كنيم ولي در صورت ثابت ماندن مي توان كف آن را سراميك طراحي كرد و ساخت . تامين آب , برق , گاز , سرويس بهداشتي و .. نيز براي چنين كانكسي لازم و ضروري است كه بايد در ساخت آن ها را به كار ببريم .
جهت كسب اطلاعات بيشتر از قيمت كانكس دندانپزشكي همچنين مشاوره هاي لازم در خصوص اين نوع از سازه با كارشناسان فروش نجموعه شركت كانكس سازي ايرانا سازه تماس حاصل فرماييد .

كانكس فروشگاهي , خريد كانكس , فروش و قيمت كانكس فروشگاهي , طراحي و ساخت انواع كانكس هاي فروشگاهي در ابعاد مختلف و اندازه هاي بزرگ و كوچك : كانكس هاي فروشگاهي نيز يكي ديگر از كانكس هاي طراحي شده در شركت كانكس آلفا است كه در ابعاد و اندازه هاي گوناگوني طراحي و ساخته مي شوند . كانكس فروشگاهي به عبارتي نوعي كانكس است كه تمامي كاربردهاي يك فروشگاه را داراست و مي تواند نياز فروشگاهي را رفع كند . اين دسته از كانكس ها به گونه اي طراحي شده اند كه اگر در موقعيت هاي مورد نظر آلاچيق چوبي بازدهي پايين بود مي توان آن ها را به آساني جابه جا كرد و به مكان هاي ديگر منتقل كرد.

كانكس فروشگاهي چيست

كانكس دست دوم فروشگاهي سيار يا كانكس نگهباني , به عبارتي نوعي سازه مي باشد كه با نما و طراحي خاصي كه دارد مختص امور فروشگاهي و تجاري ساخته شده است . از اين نوع از كانكس ها مي توان به عنوان بازارچه ها و فروشگاه هاي موقتي در بعضي از مناطق استفاده كرد . در برخي از مناطق كه صعب العبور هستند و امكان ساخت فروشگاه وجود ندارد و يا در بين راه ها و جاده ها از اين نوع از كانكس ها به عنوان فروشگاه استفاده مي كنند .

ليست قيمت روز كانكس : قيمت كانكس

كاربرد كانكس هاي فروشگاهي

از اين نوع از كانكس ها استفاده هاي زيادي مي كنند كه در زير به چند نمونه از آن ها اشاره مي كنيم :

  • مورد استفاده در ميوه و تره بار ها به عنوان كانكس و كانتينر فروشگاه ميوه و تره بار : در برخي از مناطق از جمله منطقه هاي تجاري براي فروشنده صرف نمي كند كه مغازه اجاره كند بنابراين در اينجا بهترين گزينه مي تواند كانكس فروشگاهي باشد و در صورت تغيير مكان نيز بتوان آن را جابه جا كرد .
  • مورد استفاده در مدارس و دانشگاه ها به عنوان دكه هاي فروش : در بيشتر مدارس و دانشگاه ها از كانكس هاي فروشگاهي به عنوان دكه ي فروش استفاده مي شود .
  • مورد استفاده در نمايشگاه هاي بين المللي : از اين نوع كانكس ها در نمايشگاه هاي بين المللي و يا داخلي كه همه ساله برگزار مي شود مثل مايشگاه كتاب و .. به عنوان فروشگاه استفاده مي شود .
  • در شهرك هاي تازه تاسيس استفاده از اين نوع كانكس ها به عنوان بازار و غرفه ي فروشگاهي
  • استفاده به عنوان بازارهاي موقت : كانكس سرويس بهداشتي از جمله كانكس هايي است كه كاربرد فروشگاهي دارد و از آن به عوان بازار هاي موقت نيز استفاده مي كنند و در صورت امكان آن ها را نيز جابه جا مي كنند .
  • استفاده از كانكس ايرانا سازه در فضاهاي سبز , پارك ها از جمله پرك هاي مسافر و …

امكانات كانكس فروشگاهي

  • داراي يخچال هاي مناسب خريد كانكس فروشگاهي در انازه ها و ابعاد مختلف
  • ارا بودن كپسول هاي آتش نشاني و جعبه كمك هاي اوليه
  • مجهز به قفسه ي فروشگاهي براي چيدمان اجناس داخل آن ها
  • مجهز به ويترين هاي مناسب در طرح هاي مختلف از جمله شيشه اي و ..
  • مجهز به سيستم هاي تهويه مناسب سرما و گرما
  • طراحي مناسب داخلي فروشگاه ها كه بايد از MDF و يا پارتيشن باشد .

كانكس فروشگاهي دست دوم

كانكس هاي فروشگاهي كه مشتريان بعد از خريد و استفاده مي توانند دوباره با عنوان كانكس فروشگاهي دست دوم به شركت با قيمت مناسب تر بفروشند . در مجموعه شركت كانك سازي ايرانا سازه اين دسته از كانكس ها بازسازي و تعمير مي شوند و به افرادي كه تقاضاي اين دسته از كانكس ها را مي كنند با قيمت مناسب به فروش مي رسانند . در اين صورت مشتري هم يك كانكس فروشگاهي خريداري كرده و هم قيمت پايينتري را براي خريد كانكس خرج كرده است .

جهت كسب اطلاعات بيشتر از قيمت كانكس فروشگاهي ، كانتينر فروشگاهي , خريد كانكس 4 متري با كارشناسان فروش مجموعه شركت كانكس آلفا تماس حاصل نماييد .

 

https://iranasazeh.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۱۳:۰۷ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی