تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

دزدگير پوشاك , قيمت دزدگير پوشاك : دزدگير لباس يا به عبارتي همان دزدگير پوشاك يكي ديگر از انواع دزدگيرهاي فروشگاهي است كه در بازار موجود است . هدف از نصب دزدگيرهاي پوشاك در فروشگاه ها اين است كه جلوي سرقت و دزدي انواع پوشاك زنانه , مردانه , بچه گانه و …از مغازه ها گرفته شود . افزايش جمعيت و بزرگ بودن شهرها و به دنبال آن شكل گيري مراكز خريد و همچنين افزايش بازارها و فروشگاه هاي پوشاك سبب شده است كه سرقت از اين مغازه ها هم به دليل شلوغ بودن افزايش يابد .
بيشترين زمان سرقت نيز زماني است كه فروشگاه شلوغ و پر رفت و آمد باشد , زيرا سارقين در اين مدت مي توانند از فرصت ها استفاده كرده و اقدام به سرقت از فروشگاه بكنند . بنابراين جهت جلوگيري از چنين اتفاقاتي در روز روشن , فروشندكان به فكر نصب دزدگير پوشاك در فروشگاه خود افتادند تا از اين طريق بتوانند با خيالي آسوده در فروشگاه خود مشغول شوند .

دزدي كردن از فروشگاه هاي پوشاك توسط سارقين با روش ها و متدهايي انجام مي شود كه تقريبا غير قابل پيش بيني است و از ديد همگان مخفي است . بنابراين احتمال پيشگيري از دزدي سارقين بدون استفاده از تجهيزات خاص غير ممكن است به همين خاطر در خصوص اين امر تجهيزاتي به كمك صاحبان فروشگاه ها آمده است كه در قالب دزدگير پوشاك يا دزدگير فروشگاهي كه مي توان با نصب ان ها بر روي كالاها ي فروشگاه جلوي سرقت را گرفت . زيرا سيستم اين نوع از گيت ها به گونه اي است كه در هنگام خروج غير مجاز پوشاك از فروشگاه آژير به صدا در مي آيد و فروشنده را مطلع مي سازد .

 

 

عملكردهاي دزدگير پوشاك

به طور كل سيستم كاري يك دزدگير پوشاك به اين صورت است كه :

  • اين نوع از سيستم ها به گونه اي هستند كه بايد قطعه اي به پوشاك جهت كاركرد بهتر نصب شود .
  • وجود يك آنتن يا دو آنتن در كنار درب هاي خروجي الزامي است .
  • اگر درب ورودي از خروجي جدا باشد يعني فروشگاه مجهز به دو درب ورودي و خروجي باشد جهت جلوگيري از خروج از درب ورودي از گيت هاي كنترل تردد يك طرفه استفاده مي شود .
  • قطعه اي كه پوشاك نصب مي شود ليبل دزدگير فروشگاهي يا تگ دزدگير فروشگاهي نام دارد .
  • تگ هاي دزدگير فروشگاهي توسط سيگنال فركانس rfid قابليت شناسايي را دارند .
  • اگر تگ و ليبل به لباس متصل باشد و فردي بخواهد غير مجاز پوشاكي را از فروشگاه خارج كند در اين صورت سيستم گيت فروشگاهي يا همان دزدگير فروشگاهي تگ را شناسايي مي كند و در اين حين آژير به صدا در مي آيد .
  • براي باز كردت تگ و ليبل از پوشاك سيستمي به نام تگ بازكن وجود دارد كه فروشنده موظف است بعد از به فروش رفتن پوشاك تگ را از آن باز كند تا در هنگام خروج آژير آن به صدا در نيايد .
قيمت دزدگير پوشاك

قيمت دزدگير پوشاك

 

انواع دزدگير پوشاك

  1. تگ متصل به پوشاك
  2. ليبل متصل به پوشاك
  3. سيستم هاي آنتن دزدگير فروشگاهي
  4. دستگاه جداساز

انواع دزدگير پوشاك بر حسب تكنولوژي

برحسب تكنولوژي دزدگيرهاي پوشاك معمولا در دو نوع موجود هستند

دزدگير پوشاك AM

دزدگير پوشاك RF

حساسيت دزدگير AM بسيار بالاتر از RF است و از عملكرد مناسبتري نيز برخوردار است .

همچنين قيمت دزدگير AM از RF بالاتر است .

دزدگيرهاي AM در مقابل نويزهاي محيطي , حساسيت پايين تري دارند .

انواع تگ هاي دزدگير فروشگاهي

تگ هاي گوناگوني براي دزدگيرهاي فروشگاهي مورد استفاده قرار مي گيرد . تگ هايي كه به عنوان دزدگير پوشاك هستند معمولا از نوع تگ هاي قفلي دو تكه يا مغناطيسي هستند . و يا تگ گلفي , تگ پاندا , تگ صدفي و يا .. همچنين اندازه ي اين نوع از تگ ها به نسبت بزرگ است زيرا سبب مي شود تا از پارگي لباس در زمان جداسازي جلوگيري شود .

تگ بازكن دزدگير پوشاك

تگ بازكن دزدگير فروشگاهي به دستگاهي گفته مي شود كه در آن ساختار مغناطيسي به كار رفته كمك مي كند تا بتوان تگ ها و ليبل ها را از اجناس جدا كرد . بر حسب شكل ظاهري و اندازه و قدرت بازكنندگي ليبل اين نوع از دستگاه ها در مدل هاي مختلفي در بازار وجود دارند .

 

برچسب ها: , , , , , ,

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۰۲:۱۹ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی