تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

كانكس كافي شاپ , خريد و فروش و قيمت كانكس كافي شاپ , گروه صنعتي ايرانا سازه : كانكس هاي كافي شاپ يكي از به روزترين و مدرنترين سازه ها در دنيا شناخته شده است كه امروزه روند روبه رشدي داشته و اكثرا در تمامي كشورها از اين نوع از كانكس ها استفاده هاي زيادي مي شود . كانكس كافي شاپ يا كانكس فست فود در ابعاد و اندازه هاي مختلف و در نوع ثابت و يا سيار طراحي و توليد مي گردند . كه استفاده از اين نوع از سازه ها در كشور ما نيز معمول شده و اكثرا شاهد اين دست از كانكس ها هستيم .

اگر مي خواهيد شما از آن به عنوان يك كافي شاپ استفاده كنيد از امكانات و شرايط خاصي برخوردار است . مهمترين نوع اين ها آن هاي هستند كه مورد تاييد وزارت بهداشت هستند يعني رعايت بهداشت يكي از اصلي ترين موضوع هايي است كه در طراحي اين دست از كانكس ها بايد به آن ها توجه كرد يعني كانكس را طوري طراحي كرد كه از قابليت شستشو برخوردار باشد . كه اكثرا از پوشش استيل براي كف و ديواره هاي اين سازه طراحي مي شود .


قيمت كانكس كافي شاپ

قيمت كانكس كافي شاپ


انواع كانكس كافي شاپ

كانكس فست فود و يا همان كانكس هاي كافي شاپ – coffee shop container در دو نوع ثابت و سيار توليد مي شوند . و هركدام از آن ها از شرايط و ويژگي هاي منحصر به فردي برخوردارند . دليل متفاوت بودن اين سازه ها به هم ديگر نيز اين است كه انتظارات , نياز خريداران , نوع استفاده از سازه كه مي كنند , محل قرارگيري سازه و .. با يكديگر فرق مي كند . بعضا در برخي موارد امكان دارد خريدار فضاي كافي براي نصب سازه داشته باشد به همين دليل كانكس را سفارش مي دهد كه در ابعاد و اندازه ي بزرگتر باشد . و يا برعكس اين مورد ممكن است فردي درخواست سازه در اندازه ي كوچك داشته باشد زيرا در ساعات مشخصي از روز از آن استفاده مي كند . به همبن دليل كانكس هاي كافي شاپ در اندازه هاي مختلف توليد مي شوند و در محل مورد نظر خريداران محترم نصب مي گردند .

كانكس كافي شاپ ثابت

از اين نوع از كانكس ها بيشتر در دانشگاه ها و پارك ها استفاده مي شود و چون به صورت ثابت در يك جا نصب مي شوند از ابتدا د رابعاد بزرگ طراحي مي شوند و داراي امكاناتي از جمله پذيرايي و آماده سازي است . در طراحي نماي داخلي سازه به دليل هماهنگي با طبيعت و محيط قرار گيري سازه از چوب ساخته شده است

كانكس كافي شاپ سيار

يكي از پركاربردترين كانكس هاي توليد شده در مجموعه ايرانا سازه كانكس كافي شاپ سيار است كه مانند كانكس كترينگ سيار و كانكس فست فود سيار كابردهاي زيادي دارد . اين نوع از سازه به نسبت ثابت آن در ابعاد كوچكتر ساخته مي شوند زيرا در هنگام جابه جايي به مشكل برنخورند . اين نوع از كانكس ها بر روي دو محور چرخدار طراحي شده اند كه مي توان آن ها را به وسيله ماشين هاي بزرگ حمل وحتي خودروهاي سواري جابه جا كرد . مهمترين تفاوت اين سازه با سازه ثابت آن د راين است كه چون فضاي داخلي سازه ثابت در ابعاد كوچكتر است اكثرا پذيرايي از مشتريان در بيرون سازه و بر روي ميزها و صندلي هايي كه در بيرون چيده شده اند صورت مي گيرد ولي اما د رنوع ثابت آن پذيرايي هم در داخل كانكس و هم در بيرون كانكس انجام مي شود .

امكانات كانكس كافي شاپ

شايد اين سوال به ذهنات آيد كه كانكس هاي كافي شاپ از چه امكاناتي برخوردارند ؟و چه ويژگي هايي را بايد دارا باشند ؟ در پاسخ به اين سوالات بايد اشاره كرد كه طراحي نوع سيار سازه با ثابت آن فرق دارد و آن هم اين كه در نوع سيار آن بايد سقف و بدنه ي داخلي آن از نوع استيل هاي ضد خش باشد . و تمامي امكانات داخلي اعم از سينك و كابينت بندي نيز از اين دست باشند . زيرا هم بهداشتي بوده و هم از قابليت شستشو برخوردار است .

بيشتر بخوانيد در : كانكس دست دوم

سنك و همچنين تعبيه مخزن آب نيز براي اين نوع از كانكس ها اجباري است و بايد در طراحي آن ها به اين نكات نيز توجه كرد . لوازمي چون يخچال , قهوه ساز و ديگر امكانات داخلي بر عهده ي خود خريدار است . در نوع ثابت اين سازه نيازي نيست كه فضاي داخلي از استيل باشد مي توان از طرح هاي چوب , پي وي سي و .. نيز استفاده كرد .

قيمت كانكس كافي شاپ

اما در مورد قيمت اين سازه نيز بايد گفته شود كه قيمت سازه ثابت با سيار آن فرق دارد و همچنين طراحي داخلي سازه چرخدار چون اكثرا از تمام استيل است و داراي مخزن تخليه و ذخيره آب است و به دليل چرخدار بودن آن نيز مسلم است قيمت آن با نوع ثابت فرق دارد . اما از اين نكته نيز نبايد غافل شد كه بنابه درخواست مشتري مي توان داخل فضاي سازه ثابت و سيار را طراحي كرد و قيمت آن را محاسبه كرد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۸ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۰:۳۳ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی