تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

كانكس رختكن , خريد ، فروش و قيمت كانكس رختكن , گروه صنعتي ايرانا سازه : يكي ديگر از ابزارهاي پركاربرد در صنعت كانكس سازي كانكس رختكن است كه مجموعه شركت ايرانا سازه اقدام به طراحي و ساخت اين نوع از سازه نيز كرده است و آن را در ابعاد و اندازه هاي مختلف طراحي و نوليد مي كند . اين نوع از سازه ها همانگونه كه از نامشان نيز پيداست از آن ها به عنوان رختكن استفاده مي شود .

بيشتر بخوانيد : كانكس ويلايي

رختكن فضايي است براي تعويض لباس در واحدهاي توليدي , استخرها , ورزشگاه ها , واحدهاي صنعتي است كه در آن جا لباس هاي عمومي تعويض مي شود و براي انجام فعاليت خاص مثل ورزش و يا شنا لباس مخصوص به آن پوشيده مي شود . اين نوع از سازه ها در برخي موارد به صورت جداگانه و پيش ساخته در محل نصب مي شوند و يا به صورت بخشي از ساختمان در نقشه  پلان اصلي ساختمان جاي داده مي شوند .

قيمت كانكس رختكن

قيمت كانكس رختكن

دسترسي سريع [نمايش فهرست]

ويژگي ها و كاربردهاي كانكس رختكن

شايد از خود پرسيده باشيد كه چرا به جاي ساخت فضا با مصالح ساختماني و بنايي از كانكس رختكن استفاده مي شود در صورتي كه مي توان از ابتداي ساخت بنا مكاني را نيز براي رختكن طراحي كرد . در پاسخ بايد گفت دلايل زيادي براي اين امر وجود دارد اعم از تغيير كاربري هاي يك فضا , يا محدوديت در ساخت و سازهاي سنتي و .. سبب شده است كه از اين نوع از كانكس ها در چنين مكان هايي استفاده شود .

اين نوع از كانكس ها در دو نوع ثكانكس رختكن ثابت و كانكس رختكن چرخدار طراحي مي شوند . از اين سازه ها در مكان هايي چون زمين هاي ورزشي نيمه حرفه اي , استفاده در مكان ها و مجتمع هاي نيمه ساخت به عنوان كانكس هاي رختكن براي تعويض لباس هاي كارگران و كاركنان يك پروژه , استفاده در تجهيزت پزشكي و شركت هاي داروزسازي , كارخانه جات و فروشگاه و نمايشگاه هاي دائمي و يا موقتي .

بيشتر بخوانيد : قيمت كانكس

داخل اين كانكس  ( locker room conex ) به گونه اي طراحي شده است كه افراد با خيال راحت مي توانند لباس هاي خود را تعويض كنند و نور فضا نيز اكثرا از طريق سيستم روشنايي تامين مي شود . در طراحي اين سازه اكثرا از پنجره استفاده نمي شود و فقط مجهز به يك درب ورود و خروج است و بايد مجهز به قفل نيز باشد و معمولا نيازي بع ابعاد بزرگي از اين سازه نيست ولي مي توان بنا به سفارش خريداران داخل آن ها را مجهز به كابين هاي مختلف كرد كه در اين صورت افراد زيادي مي توانند از آن بهره گيرند . اگر اين نوع از كانكس ها براي استخرها و مكان هاي ورزشي طراحي مي شوند بايد مجهز به قفسه ي مخصوص باشند .

مزاياي كانكس رختكن

  • امكان جابه جايي و حمل و نقل سريع و آسان در طرح چرخدار اين سازه
  • زمان كمتر در ساخت , اجراي اين سازه
  • هزينه ي كمتر به نسبت ديگر ساخت هاي سنتي
  • امكان شستشوي سازه

براي كسب اطلاعت بيشتر از قيمت كانكس رختكن با كارشناسان فروش مجموعه شركت كانكس سازي ايرانا سازه تماس بگيريد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۶:۵۳ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی