تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي
تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس

اطلاعات تجاري از عملكردهاي انواع گيت فروشگاهي , پارسا گيت : قبل از خريد يك دستگاه بايد آگاهي هاي لازم را در مورد آن به دست آوريد . آگاه بودن از نقاط قوت و ضعف دستگاه ها و همچنين شناسايي فني محصولات تجاري و تنوع ظاهري آن دستگاه مي تواند به يك خريدار ديد بهتري بدهد .
به همين دليل قبل از اينكه به جنبه هاي شبيه سازي انواع گيت فروشگاهي و تئوري هاي آن بپردازيم لازم ديديم تا از عملكردهاي گيت فروشگاهي و اطلاعات تكميلي را ارائه دهيم .

تمامي اطلاعاتي كه در اين مقاله مطرح مي شود از مغازه دارن و شركت هاي معتبر كه در زمينه ي گيت فروشگاهي فعاليت دارند به دست آمده است . در اين مقاله مي خواهيم قابليت هاي انواع گيت فروشگاهي , نحوه ي نصب و نگهداري انواع گيت فروشگاهي , انواع ليبل و تگ بپردازيم .

 

اطلاعات تجاري از عملكردهاي انواع گيت فروشگاهي

سيستم هاي دزدگير گيت هاي فروشگاهي به طور كلي در دو مدل جفت آنتن و تك آنتن است . كه همراه با حسگر دزدگيرها به نام ليبل دزدگير و يا تك دزدگير مورد استفاده قرار مي گيرد . سيستم هاي جفت آنتن شامل يك برد گيرنده و يك برد فرستنده هستند . و سيستمي كه تك آنتن است از يك برد برخوردار است كه كار اصلي آن دريافت و ارسال است . در صورت مشاهده ليبل و يا تگ از طريق امواج ارسال شده توسط آنتن ها در امواج تغييراتي ايجاد مي شود كه فرستنده هاي سيستم ها با تجزيه و تحليل كردن امواح متوجه حضور ليبل و تگ مي شوند و وقتي جنسي از مغازه بدون اجازه برداشته شود ئر اين صورت آلارام به صدا در مي آيد .
ذكر اين نكته نيز الزامي است كه بردهاي الكترونيكي كه اروپايي هستند بهتر از جنس چيني عملكرد دارد و از خصوصياتي چون :

  • تنظيم كردن سرعت تشخيص تگ
  • از قابليت تنظيم بين دو آنتن برخوردار است
  • محافظت منحصر به فرد و خاص يعني محافظت از بردهاي الكترونيك در برابر نوسانات شديد برق
  • فيلتراسيون كردن موج هاي مزاحم در محيط
  • بردهايي كه جنس چيني دارند اكثرا از لحاظ فيلتراسيون موج مزاحم در محيط ضعيف عمل مي كنند و از نقاط كور كاري برخوردارند .

تجارب عيني كاركرد آنتن ها

ممكن است در استفاده از آنتن هاي گيت فروشگاهي سوالاتي پيش آيد كه در اين قسمت سعي كرده ايم به سوالاتي كه احتمال دارد پيش آيد پاسخ دهيم :

چه نوع دستگاهي چه تك پايه , دو پايه و يا سه پايه براي فروشگاه مناسب تر است ؟

برخي از مدل هاي متنوع انواع گيت فروشگاهي از اين قابليت برخوردارند كه ۳ آنتن را تغذيه كنند . اما اگر بخواهيم يكي از دستگاه هاي تك پايه , دوپايه و سه پايه را انتخاب كنيم عوامل زيادي ممكن است كه تاثير گذار باشند .

اطلاعات تجاري از عملكردهاي انواع گيت فروشگاهي

اطلاعات تجاري از عملكردهاي انواع گيت فروشگاهي

دستگاه گيت monopedestal يا همان تك پايه به آن دسته از دستگاه هايي گفته مي شوند كه از يك آنتن براي محافظت خروجي برخوردار است و كه اين آنتن ها هم گيرنده و فرستنده ( transceiver) هستند . تصور رايج بر اين است كه از دستگاه هاي تك پايه براي حفاظت كردن از درگاه هاي خروجي كه كوچك هستند نبايد استفاده كرد . نكته ديگر در مورد آنتن هاي تك پايه اين است كه اين دسته از آنتن ها داراي ميدان فرستندگي و گيرندگي يكساني هستند . و از امكان نويزگيري بيشتري به نسبت گيت دو آنتنه برخوردار است . و اين امر نيز مسلم است كه گيت هاي تك پايه به نسبت گيت دو پايه از دقت كمتري برخوردار است .

گيت تك پايه

از گيت هاي تك پايه بيشتر براي حفاظت كردن از درب هاي بزرگ استفاده مي شود كه هزينه ي كمتري دارند . گيت هاي تك پايه AM از اين قابليت برخوردارند كه از فاصله ي ۱/۲ متري درب خروجي فروشگاه ها را كنترل كنند . اگر اين گيت ها در درگاه فروشگاه نصب شوند مي توانند فاصله ي ۲/۴ متر از درگاه خروجي را نيز كنترل كنند . البته اگر از تگ هاي قوي استفاده شود .

گيت دو پايه

دستگاه هاي گيت دوآنتن يا دوپايه (DUAL PEDESTAL ) به آن دسته از دستگاه هايي گفته مي شود كه از دو آنتن براي محافظت برخوردارند . به طور كلي در تمامي گيت ها يكي از آنتن ها گيرنده و ديگري فرستنده است . مسلم است كه دقت يك گيت دوپايه به مراتب بيشتر از گيت يك پايه ( تك پايه ) است و از نويزپذيري كمتري نيز برخوردار است .
از دستگاه هاي گيت دوپايه براي حفاظت از اجناس و كالاهايي كه بر روي آن ها ليبل يا تگ نصب شده است استفاده مي گردد . اگر چنانچه براي حفاظت از كالاها از ليبل استفاده شود فاصله اي كه براي نصب گيت هاي دوپايه استفاده مي شود ۱/۳ متر است ولي اگر از تگ قوي استفاده شود اين فاصله به ۲ متر نيز افزايش پيدا مي كند .

گيت سه پايه

دستگاه گيت سه آنتن يا سه پايه به آن دسته از دستگاه هايي گفته مي شود كه از ۳ آنتن براي حفاظت از درب هاي خروجي برخوردار است . نحوه ي نصب اين دسته از گيت ها در فروشگاه به اين صورت است كه يك آنتن فرستنده را در وسط درگاه نصب مي كنند و و دو آنتن ديگر را در طرفين يعني در فاصله ي ۱/۵ متري از آن نصب مي كنند . كه در اين صورت مي توان حداقل در حدود ۳ متر از درب خروجي از فروشگاه را از اين طريق كنترل كرد .

https://parغير مجاز مي باشدate.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: باغ تالار عروسي
[ ۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۶:۲۰ ] [ شب آرا نور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

تشريفات عروسي , تشريفات مجالس , باغ تالار عروسي , تشريفات لوكس , تشريفات لاكچري ,اجاره باغ براي عروسي , تالار عروسي , باغ عروسي , خدمات مجالس
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی